
Zespół
Nasz zespół ekspertów

Anna Rączkowiak
Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.
Anna Rączkowiak
Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.
Ekspert/Mentor
Anna Rączkowiak
Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.

Marcin Oszczyk
Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.
Marcin Oszczyk
Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.
Trener/Doradca
Marcin Oszczyk
Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.

Michał Ciemięga
Ekspert od lat poruszający się w świecie nowoczesnych technologii, sprzedaży i rozwoju biznesu. Zarządzał międzynarodowymi zespołami, prowadził wielomilionowe projekty i rozwijał rynki w kilkunastu krajach. Dziś swoją wiedzę i doświadczenie łączy z pasją do AI, data science i edukacji, by wspierać innych w zdobywaniu kompetencji przyszłości. Wie, jak ważne są praktyczne umiejętności i jak wielką różnicę robi dostęp do rzetelnej wiedzy. Na codzień pomaga rozwijać się zawodowo, świadomie budując Twoją ścieżkę korzystając z możliwości, jakie daje nowoczesna technologia.
Michał Ciemięga
Ekspert od lat poruszający się w świecie nowoczesnych technologii, sprzedaży i rozwoju biznesu. Zarządzał międzynarodowymi zespołami, prowadził wielomilionowe projekty i rozwijał rynki w kilkunastu krajach. Dziś swoją wiedzę i doświadczenie łączy z pasją do AI, data science i edukacji, by wspierać innych w zdobywaniu kompetencji przyszłości. Wie, jak ważne są praktyczne umiejętności i jak wielką różnicę robi dostęp do rzetelnej wiedzy. Na codzień pomaga rozwijać się zawodowo, świadomie budując Twoją ścieżkę korzystając z możliwości, jakie daje nowoczesna technologia.
Michał Ciemięga
Ekspert od lat poruszający się w świecie nowoczesnych technologii, sprzedaży i rozwoju biznesu. Zarządzał międzynarodowymi zespołami, prowadził wielomilionowe projekty i rozwijał rynki w kilkunastu krajach. Dziś swoją wiedzę i doświadczenie łączy z pasją do AI, data science i edukacji, by wspierać innych w zdobywaniu kompetencji przyszłości. Wie, jak ważne są praktyczne umiejętności i jak wielką różnicę robi dostęp do rzetelnej wiedzy. Na codzień pomaga rozwijać się zawodowo, świadomie budując Twoją ścieżkę korzystając z możliwości, jakie daje nowoczesna technologia.

Mariusz Maślany
Menadżer z blisko 20letnim doświadczeniem. Jako Prezes Zarządu z sukcesem zarządzał firmą Elektrometal Energetyka SA od jej założenia do osiągnięcia statusu dużego przedsiębiorstwa. Organizował oraz wspierał działania rozwojowe i handlowe (wdrożonych kilkanaście innowacyjnych produktów, patenty, projekty dofinansowane z UE) . Jako absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Techniki Informacyjnych oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego łączy swoje kompetencje techniczne i menadżerskie na wszystkich płaszczyznach działania firmy. Nastawienie na wynik i długofalowe relacje z Pracownikami, Klientami i Dostawcami pozwoliło na osiągnięcie sukcesu. Poza tym ojciec trójki dzieci, biegacz, ultramaratończyk i triathlonista.
Mariusz Maślany
Menadżer z blisko 20letnim doświadczeniem. Jako Prezes Zarządu z sukcesem zarządzał firmą Elektrometal Energetyka SA od jej założenia do osiągnięcia statusu dużego przedsiębiorstwa. Organizował oraz wspierał działania rozwojowe i handlowe (wdrożonych kilkanaście innowacyjnych produktów, patenty, projekty dofinansowane z UE) . Jako absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Techniki Informacyjnych oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego łączy swoje kompetencje techniczne i menadżerskie na wszystkich płaszczyznach działania firmy. Nastawienie na wynik i długofalowe relacje z Pracownikami, Klientami i Dostawcami pozwoliło na osiągnięcie sukcesu. Poza tym ojciec trójki dzieci, biegacz, ultramaratończyk i triathlonista.
Trener/Doradca
Mariusz Maślany
Menadżer z blisko 20letnim doświadczeniem. Jako Prezes Zarządu z sukcesem zarządzał firmą Elektrometal Energetyka SA od jej założenia do osiągnięcia statusu dużego przedsiębiorstwa. Organizował oraz wspierał działania rozwojowe i handlowe (wdrożonych kilkanaście innowacyjnych produktów, patenty, projekty dofinansowane z UE) . Jako absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Techniki Informacyjnych oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego łączy swoje kompetencje techniczne i menadżerskie na wszystkich płaszczyznach działania firmy. Nastawienie na wynik i długofalowe relacje z Pracownikami, Klientami i Dostawcami pozwoliło na osiągnięcie sukcesu. Poza tym ojciec trójki dzieci, biegacz, ultramaratończyk i triathlonista.

Aleksandra Tarasek – Gradoń
Doświadczony trener, specjalista i praktyk w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem finansowym, konsultant i doradca finansowy dla firm, w przystępny sposób mówiący o nie zawsze prostych sprawach. Wyjątkowe umiejętności przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.
Od ponad 15 lat prowadzący firmę szkoleniowo-doradczą skupiającą się na zagadnieniach zarządzania finansami, analiz i budowania modeli kontrolingowych, a także prowadzenia projektów inwestycyjnych. Nowym obszarem mojego zainteresowania jest obecnie controlling sprzedażowy, moim zdaniem nieodkryte źródło świetnej wiedzy dla menedżerów działów handlowych.
Aleksandra Tarasek – Gradoń
Doświadczony trener, specjalista i praktyk w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem finansowym, konsultant i doradca finansowy dla firm, w przystępny sposób mówiący o nie zawsze prostych sprawach. Wyjątkowe umiejętności przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.
Od ponad 15 lat prowadzący firmę szkoleniowo-doradczą skupiającą się na zagadnieniach zarządzania finansami, analiz i budowania modeli kontrolingowych, a także prowadzenia projektów inwestycyjnych. Nowym obszarem mojego zainteresowania jest obecnie controlling sprzedażowy, moim zdaniem nieodkryte źródło świetnej wiedzy dla menedżerów działów handlowych.
Trener/Doradca
Aleksandra Tarasek – Gradoń
Doświadczony trener, specjalista i praktyk w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem finansowym, konsultant i doradca finansowy dla firm, w przystępny sposób mówiący o nie zawsze prostych sprawach. Wyjątkowe umiejętności przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.
Od ponad 15 lat prowadzący firmę szkoleniowo-doradczą skupiającą się na zagadnieniach zarządzania finansami, analiz i budowania modeli kontrolingowych, a także prowadzenia projektów inwestycyjnych. Nowym obszarem mojego zainteresowania jest obecnie controlling sprzedażowy, moim zdaniem nieodkryte źródło świetnej wiedzy dla menedżerów działów handlowych.

Marcin Surma
Praktyk biznesu i doświadczony menedżer, który ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Lubelskiej oraz studia Executive MBA GFKM w ramach programu Uniwersytet Erazma w Rotterdamie. Przez blisko 25 lat pracował z klientami z branży energetyki, gdzie dla firmy WAGO ELWAG tworzył markę, zarządzał mixem marketingowym i skutecznie wprowadzał nowe modele biznesu i produkty. W pracy łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem do danych i potrzeb użytkowników. Obecnie współpracuje z firmami MŚP B2B w zakresie budowania modeli biznesowych, strategii i procesów sprzedaży. W swojej pracy stosuje i rozwija podejście P2P learning, które polega na wzajemnym uczeniu się.
Marcin Surma
Praktyk biznesu i doświadczony menedżer, który ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Lubelskiej oraz studia Executive MBA GFKM w ramach programu Uniwersytet Erazma w Rotterdamie. Przez blisko 25 lat pracował z klientami z branży energetyki, gdzie dla firmy WAGO ELWAG tworzył markę, zarządzał mixem marketingowym i skutecznie wprowadzał nowe modele biznesu i produkty. W pracy łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem do danych i potrzeb użytkowników. Obecnie współpracuje z firmami MŚP B2B w zakresie budowania modeli biznesowych, strategii i procesów sprzedaży. W swojej pracy stosuje i rozwija podejście P2P learning, które polega na wzajemnym uczeniu się.
Trener/Doradca
Marcin Surma
Praktyk biznesu i doświadczony menedżer, który ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Lubelskiej oraz studia Executive MBA GFKM w ramach programu Uniwersytet Erazma w Rotterdamie. Przez blisko 25 lat pracował z klientami z branży energetyki, gdzie dla firmy WAGO ELWAG tworzył markę, zarządzał mixem marketingowym i skutecznie wprowadzał nowe modele biznesu i produkty. W pracy łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem do danych i potrzeb użytkowników. Obecnie współpracuje z firmami MŚP B2B w zakresie budowania modeli biznesowych, strategii i procesów sprzedaży. W swojej pracy stosuje i rozwija podejście P2P learning, które polega na wzajemnym uczeniu się.

Nela Wojciechowska
Magister Ekonomii – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, absolwent studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji, wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Certyfikat Green Project Manager, KAIZEN™ Practitioner i KAIZEN™ Coach, Raportowanie ESG w praktyce. Menadżer o wysokich kwalifikacjach w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem, którego celem jest zarządzanie i koordynacja działań w celu uzyskania optymalnej efektywności i konkurencyjności firm w oparciu o podejście projektowe (Lean Management). Wieloletnie doświadczenie jako dyrektor zarządzający, operacyjny i handlowy w branży Automotive i OZE. Szkolenia prowadzi z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Tworzy autorskie projekty rozwojowe. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych dla pracowników każdego szczebla w tym kadry zarządzającej. Oprócz działań szkoleniowych jest konsultantem i doradcą biznesowym.
Nela Wojciechowska
Magister Ekonomii – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, absolwent studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji, wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Certyfikat Green Project Manager, KAIZEN™ Practitioner i KAIZEN™ Coach, Raportowanie ESG w praktyce. Menadżer o wysokich kwalifikacjach w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem, którego celem jest zarządzanie i koordynacja działań w celu uzyskania optymalnej efektywności i konkurencyjności firm w oparciu o podejście projektowe (Lean Management). Wieloletnie doświadczenie jako dyrektor zarządzający, operacyjny i handlowy w branży Automotive i OZE. Szkolenia prowadzi z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Tworzy autorskie projekty rozwojowe. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych dla pracowników każdego szczebla w tym kadry zarządzającej. Oprócz działań szkoleniowych jest konsultantem i doradcą biznesowym.
Trener/Doradca
Nela Wojciechowska
Magister Ekonomii – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, absolwent studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji, wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Certyfikat Green Project Manager, KAIZEN™ Practitioner i KAIZEN™ Coach, Raportowanie ESG w praktyce. Menadżer o wysokich kwalifikacjach w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem, którego celem jest zarządzanie i koordynacja działań w celu uzyskania optymalnej efektywności i konkurencyjności firm w oparciu o podejście projektowe (Lean Management). Wieloletnie doświadczenie jako dyrektor zarządzający, operacyjny i handlowy w branży Automotive i OZE. Szkolenia prowadzi z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Tworzy autorskie projekty rozwojowe. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych dla pracowników każdego szczebla w tym kadry zarządzającej. Oprócz działań szkoleniowych jest konsultantem i doradcą biznesowym.
Nasz zespół trenerów
Masz pytania?
Zadzwoń do naszego zespołu już dziś.
Telefon
+48 519 331 133
Adres e-mail
anna.raczkowiak@akademiamentor.com
Strona internetowa
www.akademiamentor.com