Dofinansowania

Szkolenia

20200724_112843

Szkolenia

Prowadzone są metodą warsztatową z zastosowaniem metody Kolba z zaangażowaniem wszystkich uczestników w ćwiczenia i dyskusje moderowane przez trenera. Uczestnicy mają okazję zastosować poznane narzędzia i zdobytą wiedzę podczas casy study prowadzonych podczas szkolenia.

Zakres tematyczny szkoleń

Przywództwo i zarządzanie zespołem
  • Kluczowe kompetencje lidera zespołu
  • Dynamika, etapy rozwoju zespołu
  • Budowanie zespołu, role zespołowe
  • Zarządzanie a przewodzenie
  • Style przewodzenia i ich dobór
  • Przywództwo transakcyjne i transformacyjne
  • Wypaczenia w przywództwie
  • Zalety i wady pracy zespołowej
  • Trening wybranych umiejętności wraz z analizą
Efektywne zarządzanie zespołem – Poznaj siebie i swój zespół
  • Poznanie wpływu ról w zespole na jego prac
  • Poznanie i przećwiczenie efektywnego planowania i organizowania pracy
  • Umiejętność dopasowania stylu i kanału komunikacji do odbiorcy
  • Praktyczne przećwiczenie przedstawionych zagadnień
Inteligencja płci jako narzędzie skutecznej komunikacji to najważniejsza umiejętność przyszłości
  • Jak usprawnić organizację pracy, uwzględniając atrybuty komunikacyjne kobiet i mężczyzn?
  • Jak podnieść wyniki firmy poprzez skuteczną komunikację pomiędzy kobietami i mężczyznami?
  • Jak motywować i nagradzać kobiety i mężczyzn?
Komunikacja międzykulturowa w biznesie
  • Co warto wiedzieć, wybierając się w delegację za granicę?
  • Język ciała w komunikacji międzykulturowej – czego unikać?
  • Etykieta w biznesie
Dyplomacja biznesowa
  • Etykieta biznesowa – pierwszy kontakt i dobre wrażenie
  • Relacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Komunikacja elektroniczna
  • Dress Code
Marketing w Praktyce – dla małych przedsiębiorstw
  • Definicje w marketingu
  • Części składowe marketingu
  • USP (Unique Selling Proposition)
  • Czym jest marka
  • Zasady marketingu
  • Firmy, które odniosły sukces
  • Skuteczna strategia marketingowa:
    • Strategia marketingowa a plan marketingowy
    • Rynek docelowy
    • Marka
    • Konkurencja
    • Analiza SWOT
    • 4P
    • Strategia promocji
    • Strategia produktowa, portfolio produktowe – cykl życia produktu
    • Cena produktu
    • Kanały dystrybucji
Jak bez przeszkód wystartować w biznesie?
  • Wybór formy prowadzenia działalności:
  • Działalność jednoosobowa – wybierając wygodę pamiętajmy o ryzyku.
  • Z koleżanką lub kolegą, lepiej tanio czy bezpiecznie?
  • Spółki osobowe – cywilna, jawna, partnerska, komandytowa.
  • Większy biznes i większe bezpieczeństwo.
  • Spółki kapitałowe – z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna.
  • Czy fundacja lub stowarzyszenie to sposób na zarabianie pieniędzy? Strażnicy czystości i bezpieczeństwa – Sanepid i Straż Pożarna oraz inne ograniczenia w rozpoczęciu działalności.
  • Płatnik, kto to taki?
  • Jakie podatki płacą przedsiębiorcy, np. kiedy przedsiębiorca musi zapłacić podatek za psa?
  • Wybór formy opodatkowania podatkiem dochodowym – jaki PIT, kiedy CIT?
  • VAT czy bez VAT i czy zawsze można dokonać takiego wyboru?
  • Kasa fiskalna i raport kasowy, czym to się różni?
  • Gdzie szukać wsparcia finansowego na start:
    • Środki publiczne – stosunkowo niewielkie ale dość łatwo dostępne i bezpieczne
    • Środki prywatne – zazwyczaj większe ale trudniej dostępne i bardziej ryzykowne
    • Przekształcenia – jak możemy się zmieniać?

    Sukcesja – sukcesem Twojego biznesu

Nowości w ofercie
Zagadnienia:

  • Procesy komunikacyjne w sukcesji
  • Polityka informacyjna w procesie sukcesji
  • Plan komunikacji w sukcesji
  • Zasady komunikacji
  • Czym jest coaching i jakie są jego zasady
  • Komunikacja w coachingu
  • Czym jest mentoring i jakie są jego zasady
  • Komunikacja w mentoringu
  • Procesy zarządzania w sukcesji
  • Przygotowanie programu sukcesji stanowisk dopasowanego do strategii personalnej
  • Określenie wymogów wobec kandydatów
  • Ocena pracowników analiza wyników wybór kandydatów
  • Style zarządzania
  • Projekt Mentoring – Wybór mentorów i doskonalenie ich umiejętności
  • Zarządzanie talentami
  • Umiejętności przywódcze budowanie autorytetu
  • Zagrożenia w procesie
  • Ewaluacja sukcesji weryfikacja dopasowania sukcesorów
Motywowanie pracowników i delegowanie zadań
  • Teorie motywacji pracowników
  • Rola szefa w motywowaniu podwładnych
  • Motywacja materialna i niematerialna
  • Umiejętny feedback i coaching jako źródło motywacji pracowników
  • Rozmowy dotyczące pochwał i kar
  • Stawianie celów i komunikacja zasad współpracy w zespole
  • Wyciąganie pracownika z kryzysu motywacyjnego
  • Trening wybranych umiejętności z analiza materiału video
Skuteczna komunikacja z klientami
  • Zasady skutecznej komunikacji
  • Komunikacja niewerbalna
  • Wpływanie na klienta
  • Obawy w kontaktach z klientami – emocje, przekonania, wartości
  • Asertywność w komunikacji
Jak efektywnie zarządzać zespołem zróżnicowanym kulturowo?
  • Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy
  • Dostrzeganie różnorodności kulturowej w zespole
  • Sprawiedliwie traktowanie członków zespołu wielokulturowego
  • Zmiana nastawienia do zarządzania różnorodnością w zespole
  • Udzielanie informacji zwrotnej w zespole wielokulturowym
  • Zachęcanie do interakcji z osobami odmiennymi kulturowo
Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo - wyzwania dnia codziennego
  • Przeciwdziałanie praktykom dyskryminacyjnym przy podejmowaniu decyzji personalnych, procesy rekrutacji
  • Potrzeby i oczekiwania pokolenia: Baby Boomers, X, Y oraz Z
  • Specyfika zachowań zróżnicowanych pokoleniowo zespołów
  • Metody i narzędzia motywujące pracowników generacji Baby Boomers, X, Y oraz Z
Efektywne rozmowy menadżerskie
  • Uświadomienie jak proces komunikacji jest ważny we współpracy i osiąganiu celów
  • Nabywanie i rozwijanie umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów menedżerskich
  • Uświadomienie jak proces zmiany wpływa na wprowadzanie nowych projektów do zespołu
  • Wypracowanie pomysłów na szablony wystąpień i prezentacji do zastosowania w codziennej pracy
Rozwój osobisty menadżera
  • Cechy/zachowania nowoczesnego lidera
  • Wyzwania menedżera XXI wieku
  • Rozwój przywództwa –jak budować autorytet
  • Kotwice kariery zawodowej
  • Typy karier
  • Indywidualny Plan Rozwoju
Szkolenia motywacyjne dla kobiet
  • Jak kobiety postrzegają mężczyzn w biznesie i jak mężczyźni postrzegają kobiety w biznesie?
  • Przełamywanie barier (w tym komunikacyjnych), asertywność
  • Kobiece negocjacje
Nowe trendy komunikacyjne w sprzedaży
  • Co zrobić, aby cold call stał się smart call – komunikacja i sprzedaż przez telefon?
  • Sprzedaż relacyjna
  • Sprzedawać znaczy słuchać
Wykorzystanie marki własnej do budowania wizerunku firmy
  • Marka osobista & Marka Firmy
  • Storytelling w sprzedaży
Profesjonalne techniki sprzedaży
  • Filozofia budowania relacji z Klientami
  • Predyspozycje i umiejętności profesjonalnego sprzedawcy
  • Przygotowanie do rozmowy handlowej
  • Typologia klientów
  • Etapy rozmowy handlowej
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klientów
  • Po wizycie u Klienta
Dodatkowo prowadzimy
  • Indywidualne sesje z menadżerami w celu podniesienia kompetencji miękkich dopasowane do indywidualnych potrzeb.
  • Sesje coachingowe
  • Sesje doradcze
  • Audyty marketingowe
  • Audyty działów sprzedaży
  • Mapowanie podróży klienta czyli usprawnianie procesów w organizacjach
  • Konsultacje i superwizje dla firm
  • Wdrażanie sukcesji w firmie
Scroll to Top