Zespół
Nasz zespół ekspertów
Anna Rączkowiak
Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.
Anna Rączkowiak
Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.
Ekspert/Mentor
Anna Rączkowiak
Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.
Mariusz Maślany
Menadżer z blisko 20letnim doświadczeniem. Jako Prezes Zarządu z sukcesem zarządzał firmą Elektrometal Energetyka SA od jej założenia do osiągnięcia statusu dużego przedsiębiorstwa. Organizował oraz wspierał działania rozwojowe i handlowe (wdrożonych kilkanaście innowacyjnych produktów, patenty, projekty dofinansowane z UE) . Jako absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Techniki Informacyjnych oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego łączy swoje kompetencje techniczne i menadżerskie na wszystkich płaszczyznach działania firmy. Nastawienie na wynik i długofalowe relacje z Pracownikami, Klientami i Dostawcami pozwoliło na osiągnięcie sukcesu. Poza tym ojciec trójki dzieci, biegacz, ultramaratończyk i triathlonista.
Mariusz Maślany
Menadżer z blisko 20letnim doświadczeniem. Jako Prezes Zarządu z sukcesem zarządzał firmą Elektrometal Energetyka SA od jej założenia do osiągnięcia statusu dużego przedsiębiorstwa. Organizował oraz wspierał działania rozwojowe i handlowe (wdrożonych kilkanaście innowacyjnych produktów, patenty, projekty dofinansowane z UE) . Jako absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Techniki Informacyjnych oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego łączy swoje kompetencje techniczne i menadżerskie na wszystkich płaszczyznach działania firmy. Nastawienie na wynik i długofalowe relacje z Pracownikami, Klientami i Dostawcami pozwoliło na osiągnięcie sukcesu. Poza tym ojciec trójki dzieci, biegacz, ultramaratończyk i triathlonista.
Trener/Doradca
Mariusz Maślany
Menadżer z blisko 20letnim doświadczeniem. Jako Prezes Zarządu z sukcesem zarządzał firmą Elektrometal Energetyka SA od jej założenia do osiągnięcia statusu dużego przedsiębiorstwa. Organizował oraz wspierał działania rozwojowe i handlowe (wdrożonych kilkanaście innowacyjnych produktów, patenty, projekty dofinansowane z UE) . Jako absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Techniki Informacyjnych oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego łączy swoje kompetencje techniczne i menadżerskie na wszystkich płaszczyznach działania firmy. Nastawienie na wynik i długofalowe relacje z Pracownikami, Klientami i Dostawcami pozwoliło na osiągnięcie sukcesu. Poza tym ojciec trójki dzieci, biegacz, ultramaratończyk i triathlonista.
Aleksandra Tarasek – Gradoń
Doświadczony trener, specjalista i praktyk w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem finansowym, konsultant i doradca finansowy dla firm, w przystępny sposób mówiący o nie zawsze prostych sprawach. Wyjątkowe umiejętności przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.
Od ponad 15 lat prowadzący firmę szkoleniowo-doradczą skupiającą się na zagadnieniach zarządzania finansami, analiz i budowania modeli kontrolingowych, a także prowadzenia projektów inwestycyjnych. Nowym obszarem mojego zainteresowania jest obecnie controlling sprzedażowy, moim zdaniem nieodkryte źródło świetnej wiedzy dla menedżerów działów handlowych.
Aleksandra Tarasek – Gradoń
Doświadczony trener, specjalista i praktyk w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem finansowym, konsultant i doradca finansowy dla firm, w przystępny sposób mówiący o nie zawsze prostych sprawach. Wyjątkowe umiejętności przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.
Od ponad 15 lat prowadzący firmę szkoleniowo-doradczą skupiającą się na zagadnieniach zarządzania finansami, analiz i budowania modeli kontrolingowych, a także prowadzenia projektów inwestycyjnych. Nowym obszarem mojego zainteresowania jest obecnie controlling sprzedażowy, moim zdaniem nieodkryte źródło świetnej wiedzy dla menedżerów działów handlowych.
Trener/Doradca
Aleksandra Tarasek – Gradoń
Doświadczony trener, specjalista i praktyk w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem, ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem finansowym, konsultant i doradca finansowy dla firm, w przystępny sposób mówiący o nie zawsze prostych sprawach. Wyjątkowe umiejętności przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.
Od ponad 15 lat prowadzący firmę szkoleniowo-doradczą skupiającą się na zagadnieniach zarządzania finansami, analiz i budowania modeli kontrolingowych, a także prowadzenia projektów inwestycyjnych. Nowym obszarem mojego zainteresowania jest obecnie controlling sprzedażowy, moim zdaniem nieodkryte źródło świetnej wiedzy dla menedżerów działów handlowych.
Marcin Oszczyk
Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.
Marcin Oszczyk
Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.
Trener/Doradca
Marcin Oszczyk
Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.
Nela Wojciechowska
Magister Ekonomii – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, absolwent studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji, wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Certyfikat Green Project Manager, KAIZEN™ Practitioner i KAIZEN™ Coach, Raportowanie ESG w praktyce. Menadżer o wysokich kwalifikacjach w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem, którego celem jest zarządzanie i koordynacja działań w celu uzyskania optymalnej efektywności i konkurencyjności firm w oparciu o podejście projektowe (Lean Management). Wieloletnie doświadczenie jako dyrektor zarządzający, operacyjny i handlowy w branży Automotive i OZE. Szkolenia prowadzi z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Tworzy autorskie projekty rozwojowe. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych dla pracowników każdego szczebla w tym kadry zarządzającej. Oprócz działań szkoleniowych jest konsultantem i doradcą biznesowym.
Nela Wojciechowska
Magister Ekonomii – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, absolwent studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji, wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Certyfikat Green Project Manager, KAIZEN™ Practitioner i KAIZEN™ Coach, Raportowanie ESG w praktyce. Menadżer o wysokich kwalifikacjach w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem, którego celem jest zarządzanie i koordynacja działań w celu uzyskania optymalnej efektywności i konkurencyjności firm w oparciu o podejście projektowe (Lean Management). Wieloletnie doświadczenie jako dyrektor zarządzający, operacyjny i handlowy w branży Automotive i OZE. Szkolenia prowadzi z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Tworzy autorskie projekty rozwojowe. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych dla pracowników każdego szczebla w tym kadry zarządzającej. Oprócz działań szkoleniowych jest konsultantem i doradcą biznesowym.
Trener/Doradca
Nela Wojciechowska
Magister Ekonomii – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, absolwent studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji, wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Certyfikat Green Project Manager, KAIZEN™ Practitioner i KAIZEN™ Coach, Raportowanie ESG w praktyce. Menadżer o wysokich kwalifikacjach w dziedzinie rozwoju biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem, którego celem jest zarządzanie i koordynacja działań w celu uzyskania optymalnej efektywności i konkurencyjności firm w oparciu o podejście projektowe (Lean Management). Wieloletnie doświadczenie jako dyrektor zarządzający, operacyjny i handlowy w branży Automotive i OZE. Szkolenia prowadzi z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Tworzy autorskie projekty rozwojowe. Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych dla pracowników każdego szczebla w tym kadry zarządzającej. Oprócz działań szkoleniowych jest konsultantem i doradcą biznesowym.
Marcin Surma
Praktyk biznesu i doświadczony menedżer, który ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Lubelskiej oraz studia Executive MBA GFKM w ramach programu Uniwersytet Erazma w Rotterdamie. Przez blisko 25 lat pracował z klientami z branży energetyki, gdzie dla firmy WAGO ELWAG tworzył markę, zarządzał mixem marketingowym i skutecznie wprowadzał nowe modele biznesu i produkty. W pracy łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem do danych i potrzeb użytkowników. Obecnie współpracuje z firmami MŚP B2B w zakresie budowania modeli biznesowych, strategii i procesów sprzedaży. W swojej pracy stosuje i rozwija podejście P2P learning, które polega na wzajemnym uczeniu się.
Marcin Surma
Praktyk biznesu i doświadczony menedżer, który ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Lubelskiej oraz studia Executive MBA GFKM w ramach programu Uniwersytet Erazma w Rotterdamie. Przez blisko 25 lat pracował z klientami z branży energetyki, gdzie dla firmy WAGO ELWAG tworzył markę, zarządzał mixem marketingowym i skutecznie wprowadzał nowe modele biznesu i produkty. W pracy łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem do danych i potrzeb użytkowników. Obecnie współpracuje z firmami MŚP B2B w zakresie budowania modeli biznesowych, strategii i procesów sprzedaży. W swojej pracy stosuje i rozwija podejście P2P learning, które polega na wzajemnym uczeniu się.
Trener/Doradca
Marcin Surma
Praktyk biznesu i doświadczony menedżer, który ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Lubelskiej oraz studia Executive MBA GFKM w ramach programu Uniwersytet Erazma w Rotterdamie. Przez blisko 25 lat pracował z klientami z branży energetyki, gdzie dla firmy WAGO ELWAG tworzył markę, zarządzał mixem marketingowym i skutecznie wprowadzał nowe modele biznesu i produkty. W pracy łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem do danych i potrzeb użytkowników. Obecnie współpracuje z firmami MŚP B2B w zakresie budowania modeli biznesowych, strategii i procesów sprzedaży. W swojej pracy stosuje i rozwija podejście P2P learning, które polega na wzajemnym uczeniu się.
Nasz zespół trenerów
Maciej Garwoliński
Trener Biznesu, Coach. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu metodyki sprzedaży, systemów zarządzania, budowania sieci sprzedaży, badania kompetencji sprzedawców, komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności psychospołecznych. Posiada zdolność efektywnego rozpoznawania silnych i słabych stron pracowników oraz definiowania indywidualnych obszarów rozwoju. W pracy z Klientami optymalizuje procesy sprzedaży i obsługi oraz wdraża opracowane standardy. Stosuje coachingowe podejście w pracy trenera. Korzysta również z własnych doświadczeń sprzedażowych i menedżerskich. Podczas szkoleń potrafi szybko zbudować kontakt z grupą i ją zaktywizować. Oprócz szkoleń prowadzi również indywidualne sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej. Jako trener pracuje od 2011 roku realizując w tym czasie ponad 1000 dni szkoleniowych.
Maciej Garwoliński
Trener Biznesu, Coach. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu metodyki sprzedaży, systemów zarządzania, budowania sieci sprzedaży, badania kompetencji sprzedawców, komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności psychospołecznych. Posiada zdolność efektywnego rozpoznawania silnych i słabych stron pracowników oraz definiowania indywidualnych obszarów rozwoju. W pracy z Klientami optymalizuje procesy sprzedaży i obsługi oraz wdraża opracowane standardy. Stosuje coachingowe podejście w pracy trenera. Korzysta również z własnych doświadczeń sprzedażowych i menedżerskich. Podczas szkoleń potrafi szybko zbudować kontakt z grupą i ją zaktywizować. Oprócz szkoleń prowadzi również indywidualne sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej. Jako trener pracuje od 2011 roku realizując w tym czasie ponad 1000 dni szkoleniowych.
Coach
Maciej Garwoliński
Trener Biznesu, Coach. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu metodyki sprzedaży, systemów zarządzania, budowania sieci sprzedaży, badania kompetencji sprzedawców, komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności psychospołecznych. Posiada zdolność efektywnego rozpoznawania silnych i słabych stron pracowników oraz definiowania indywidualnych obszarów rozwoju. W pracy z Klientami optymalizuje procesy sprzedaży i obsługi oraz wdraża opracowane standardy. Stosuje coachingowe podejście w pracy trenera. Korzysta również z własnych doświadczeń sprzedażowych i menedżerskich. Podczas szkoleń potrafi szybko zbudować kontakt z grupą i ją zaktywizować. Oprócz szkoleń prowadzi również indywidualne sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej. Jako trener pracuje od 2011 roku realizując w tym czasie ponad 1000 dni szkoleniowych.
Tomasz Pielichowski
Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK), doświadczony trener biznesu, psycholog. Od 2009 roku prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi Klienta. Projektując szkolenia kładzie szczególny nacisk na ich praktyczną stronę. Prywatnie wybitny, nieodkryty piłkarz.
Tomasz Pielichowski
Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK), doświadczony trener biznesu, psycholog. Od 2009 roku prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi Klienta. Projektując szkolenia kładzie szczególny nacisk na ich praktyczną stronę. Prywatnie wybitny, nieodkryty piłkarz.
Tomasz Pielichowski
Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK), doświadczony trener biznesu, psycholog. Od 2009 roku prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi Klienta. Projektując szkolenia kładzie szczególny nacisk na ich praktyczną stronę. Prywatnie wybitny, nieodkryty piłkarz.
Kamila Czapko
Trener Biznesu, Trener TUS SST, Terapeuta Behawioralny (w trakcie certyfikacji), Socjoterapeuta, Pedagog. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru treningu umiejętności społecznych, skutecznej komunikacji, budowania i efektywnego zarządzania zespołem, organizacją i planowaniem rozwoju osobistego; posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu psychoedukacji i treningów kompetencyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje różne metody i techniki pracy z grupą, wykorzystując wiedzę i doświadczenie z pola terapeutycznego i szkoleniowego.
Kamila Czapko
Trener Biznesu, Trener TUS SST, Terapeuta Behawioralny (w trakcie certyfikacji), Socjoterapeuta, Pedagog. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru treningu umiejętności społecznych, skutecznej komunikacji, budowania i efektywnego zarządzania zespołem, organizacją i planowaniem rozwoju osobistego; posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu psychoedukacji i treningów kompetencyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje różne metody i techniki pracy z grupą, wykorzystując wiedzę i doświadczenie z pola terapeutycznego i szkoleniowego.
Terapueta
Kamila Czapko
Trener Biznesu, Trener TUS SST, Terapeuta Behawioralny (w trakcie certyfikacji), Socjoterapeuta, Pedagog. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru treningu umiejętności społecznych, skutecznej komunikacji, budowania i efektywnego zarządzania zespołem, organizacją i planowaniem rozwoju osobistego; posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu psychoedukacji i treningów kompetencyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje różne metody i techniki pracy z grupą, wykorzystując wiedzę i doświadczenie z pola terapeutycznego i szkoleniowego.
Małgorzata Lektarska
Menadżer, Trener Biznesu, Coach. Od blisko 20 lat związana z branżą finansową. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę opartą na założeniach psychologii pozytywnej, profilu mocnych stron według Instytutu Gallupa, współczesnej wiedzy o mózgu i efektywnych strategiach uczenia się. Pasjonatka odkrywania talentów i motywowania ludzi do wprowadzania zmian. Konsultant biznesowy, pracuje z poziomami wartości Graves’a, które uważa za podstawę relacji i świadomej komunikacji zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym. Pomaga firmom dążyć do doskonałości rozwijając ich pracowników. Wybiera nieszablonowe metody uczenia. Wykorzystuje w swojej pracy narzędzia coachingowe, prace z obrazem i metaforą.
Małgorzata Lektarska
Menadżer, Trener Biznesu, Coach. Od blisko 20 lat związana z branżą finansową. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę opartą na założeniach psychologii pozytywnej, profilu mocnych stron według Instytutu Gallupa, współczesnej wiedzy o mózgu i efektywnych strategiach uczenia się. Pasjonatka odkrywania talentów i motywowania ludzi do wprowadzania zmian. Konsultant biznesowy, pracuje z poziomami wartości Graves’a, które uważa za podstawę relacji i świadomej komunikacji zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym. Pomaga firmom dążyć do doskonałości rozwijając ich pracowników. Wybiera nieszablonowe metody uczenia. Wykorzystuje w swojej pracy narzędzia coachingowe, prace z obrazem i metaforą.
Trener Biznesu
Coach
Małgorzata Lektarska
Menadżer, Trener Biznesu, Coach. Od blisko 20 lat związana z branżą finansową. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę opartą na założeniach psychologii pozytywnej, profilu mocnych stron według Instytutu Gallupa, współczesnej wiedzy o mózgu i efektywnych strategiach uczenia się. Pasjonatka odkrywania talentów i motywowania ludzi do wprowadzania zmian. Konsultant biznesowy, pracuje z poziomami wartości Graves’a, które uważa za podstawę relacji i świadomej komunikacji zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym. Pomaga firmom dążyć do doskonałości rozwijając ich pracowników. Wybiera nieszablonowe metody uczenia. Wykorzystuje w swojej pracy narzędzia coachingowe, prace z obrazem i metaforą.
Masz pytania?
Zadzwoń do naszego zespołu już dziś.
Telefon
+48 519 331 133
Adres e-mail
anna.raczkowiak@akademiamentor.com
Strona internetowa
www.akademiamentor.com