KONFERENCJA

“SukcesJa bez chaosu: Jak przekazać biznes i zachować jego wartość”

Organizator:
Akademia Przedsiębiorczości Mentor

Bądź częścią tworzenia idealnego biznesu!

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w pierwszej Konferencji
“SukcesJa bez chaosu: Jak przekazać biznes i zachować jego wartość”,
która odbędzie się 23 września 2025 roku w Villa Intrata to dworek z początku XX w., znajdujący się na terenie wilanowskiej rezydencji i będący częścią
 Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
To unikalne wydarzenie, mające na celu dostarczenie właścicielom firm, sukcesorom oraz menedżerom sprawdzonych strategii i rozwiązań pozwalających na skuteczne przekazanie sterów w firmie, bez utraty jej wartości i stabilności.

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

Prelegenci

Anna Rączkowiak

Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.

Anna Rączkowiak

Anna Rączkowiak

Absolwentka studiów MBA, wieloletni dyrektor handlowy, szkoleniowiec i job coach. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Od blisko 10 lat z pasją i zamiłowaniem szkoli menadżerów i ich zespoły sprzedażowe w różnych branżach. Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i zarządzania sektora B2B. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i narzędzia pozwalające zgłębić tajniki nurtującego tematu. Jej priorytetem jest poprawa efektywności i zwiększenie realizacji założonych celów oraz rozwój kompetencji kadry zarządzającej. Z chęcią podejmuje nowe wyzwania.szkoleniowego.

Sylwia
Petryna

Zrządza, kreuje, motywuje, inspiruje. Mentorka, menedżerka, trenerka,
coachka, społecznik, feministka, wykładowca akademicki. Ponad 22 lat temu
stworzyła firmę Petra Consulting. Z powodzeniem łączy umiejętności miękkie
(jest mentorką zrzeszoną w EMCC, akredytowanym coachem ICF, trenerką i
mediatorką) oraz twarde (związane z inwestycjami). Absolwentka Politechniki
Wrocławskiej i Politechniki Warszawskiej. Ekspertka w ramach programach
operacyjnych od 2007 roku (m.in. „E-Administracja i otwarty rząd” POPC, RPO
– dziedziny: Innowacje i transfer technologii w przedsiębiorstwach,
Technologie informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach, Technologie
informacyjno-komunikacyjne).
 
Była wiceprzewodniczącą Rady Rozwoju Gospodarczego.
 
Od wielu lat zajmuje się rozwojem pracodawców i pracowników, wdrażając
programy mentoringowe łączące pokolenia. Zajmuje się sukcesją w firmach
rodzinnych od strony psychologicznej i emocjonalnej, znajdując rozwiązania
na płynną transformację organizacyjną. Jest praktykiem Kaizen. Współautorka
5 książek edukacyjnych: Lean Office, Własny biznes – jak otworzyć i
prowadzić działalność gospodarczą, Zarządzanie projektami, Trener (prowadzi
akademię edukacyjną dla trenerów) oraz Mentoring – Odkrywanie i rozwijanie
potencjału osobistego i zawodowego (prowadzi Akademię Mentorów).
 
Jest również współautorką książki My name is Woman… BiznesWoman – którą
wydała w czasie pandemii.
 
 
Jak sama podkreśla – przeżyła wiele kryzysów, a każdy był napędem do
pozytywnych zmian.
 
Jej motto to: ZMIANA determinuje rozwój. Kobieta spełniona zawodowo i
rodzinnie, pasjonatka podróży, zaraża optymizmem i.. radością życia, która –
jak sama podkreśla – stanowi o jej sukcesie osobistym i zawodowym.

Sylwia Petryna

Sylwia Petryna

Zrządza, kreuje, motywuje, inspiruje. Mentorka, menedżerka, trenerka,
coachka, społecznik, feministka, wykładowca akademicki. Ponad 22 lat temu
stworzyła firmę Petra Consulting. Z powodzeniem łączy umiejętności miękkie
(jest mentorką zrzeszoną w EMCC, akredytowanym coachem ICF, trenerką i
mediatorką) oraz twarde (związane z inwestycjami). Absolwentka Politechniki
Wrocławskiej i Politechniki Warszawskiej. Ekspertka w ramach programach
operacyjnych od 2007 roku (m.in. „E-Administracja i otwarty rząd” POPC, RPO
– dziedziny: Innowacje i transfer technologii w przedsiębiorstwach,
Technologie informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach, Technologie
informacyjno-komunikacyjne).
 
Była wiceprzewodniczącą Rady Rozwoju Gospodarczego.
 
Od wielu lat zajmuje się rozwojem pracodawców i pracowników, wdrażając
programy mentoringowe łączące pokolenia. Zajmuje się sukcesją w firmach
rodzinnych od strony psychologicznej i emocjonalnej, znajdując rozwiązania
na płynną transformację organizacyjną. Jest praktykiem Kaizen. Współautorka
5 książek edukacyjnych: Lean Office, Własny biznes – jak otworzyć i
prowadzić działalność gospodarczą, Zarządzanie projektami, Trener (prowadzi
akademię edukacyjną dla trenerów) oraz Mentoring – Odkrywanie i rozwijanie
potencjału osobistego i zawodowego (prowadzi Akademię Mentorów).
 
Jest również współautorką książki My name is Woman… BiznesWoman – którą
wydała w czasie pandemii.
 
 
Jak sama podkreśla – przeżyła wiele kryzysów, a każdy był napędem do
pozytywnych zmian.
 
Jej motto to: ZMIANA determinuje rozwój. Kobieta spełniona zawodowo i
rodzinnie, pasjonatka podróży, zaraża optymizmem i.. radością życia, która –
jak sama podkreśla – stanowi o jej sukcesie osobistym i zawodowym.

dr n. pr. Małgorzata Rejmer

Prezes Zarządu i nestor w Kancelarii Finansowej LEX Sp. z o.o.
Doktor nauk prawnych – Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Przewodnicząca Komisji Firm Rodzinnych i Partnerskich BCC.
Przewodnicząca Organizacji Firm Rodzinnych w Federacji Przedsiębiorcy.pl.
 
Ekspert w dziedzinie sukcesji biznesu – sukcesją zajmuje się od prawie 30. lat.
Specjalista w zakresie prawa, finansów i psychologii biznesu. Absolwentka wydziału prawa, wydziału zarządzania, wydziału filologii polskiej oraz Akademii Psychologii Przywództwa.
Wnioskodawczyni PIERWSZEJ FUNDACJI RODZINNEJ W POLSCE.
 
Dodatkowe informacje
Występuje w charakterze eksperta w zakresie sukcesji biznesu. Reprezentuje przedsiębiorców w relacjach m.in. z Ministerstwem Rozwoju, posłami i senatorami w zakresie planowanych zmian dotyczących polskich przedsiębiorców.
Prestiżowe wyróżnienia i nagrody, m.in.:
 
Menedżer Roku 2020 – przyznana w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości
Diament Polskiej Gospodarki 2021 w kategorii „Postać” – przyznana przez Kapitułę OFPiP Przedsiębiorcy.pl
Champion Biznesu 2023 – przyznana przez Europejski Ośrodek Rozwoju Gospodarki
Ambasador Polskiej Gospodarki 2024 – przyznana przez BCC
Diament Transformacji 35.lecia Wolności RP 2024 – przyznana przez Narodowy Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości
TYTUŁ KANCELARII ROKU 2023 – przyznany przez Tygodnik Wprost
Dziedziny prawa będące przedmiotem zainteresowań:
Prawo cywilne, w szczególności prawo spadkowe, handlowe, prawo rodzinne i opiekuńcze, prawo administracyjne, prawo finansowe, w szczególności prawo podatkowe, ubezpieczeniowe i bankowe.
Zainteresowanie w/w dziedzinami prawa przede wszystkim przez pryzmat holistycznego ujęcia sukcesji biznesu.
Zainteresowania pozazawodowe:
psychologia biznesu, literatura motywacyjna i ekonomiczna, teatr, podróże, aktywne spędzanie wolnego czasu.

dr n. pr. Małgorzata Rejmer

dr n. pr. Małgorzata Rejmer

Prezes Zarządu i nestor w Kancelarii Finansowej LEX Sp. z o.o.
Doktor nauk prawnych – Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Przewodnicząca Komisji Firm Rodzinnych i Partnerskich BCC.
Przewodnicząca Organizacji Firm Rodzinnych w Federacji Przedsiębiorcy.pl.
 
Ekspert w dziedzinie sukcesji biznesu – sukcesją zajmuje się od prawie 30. lat.
Specjalista w zakresie prawa, finansów i psychologii biznesu. Absolwentka wydziału prawa, wydziału zarządzania, wydziału filologii polskiej oraz Akademii Psychologii Przywództwa.
Wnioskodawczyni PIERWSZEJ FUNDACJI RODZINNEJ W POLSCE.
 
Dodatkowe informacje
Występuje w charakterze eksperta w zakresie sukcesji biznesu. Reprezentuje przedsiębiorców w relacjach m.in. z Ministerstwem Rozwoju, posłami i senatorami w zakresie planowanych zmian dotyczących polskich przedsiębiorców.
Prestiżowe wyróżnienia i nagrody, m.in.:
 
Menedżer Roku 2020 – przyznana w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości
Diament Polskiej Gospodarki 2021 w kategorii „Postać” – przyznana przez Kapitułę OFPiP Przedsiębiorcy.pl
Champion Biznesu 2023 – przyznana przez Europejski Ośrodek Rozwoju Gospodarki
Ambasador Polskiej Gospodarki 2024 – przyznana przez BCC
Diament Transformacji 35.lecia Wolności RP 2024 – przyznana przez Narodowy Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości
TYTUŁ KANCELARII ROKU 2023 – przyznany przez Tygodnik Wprost
Dziedziny prawa będące przedmiotem zainteresowań:
Prawo cywilne, w szczególności prawo spadkowe, handlowe, prawo rodzinne i opiekuńcze, prawo administracyjne, prawo finansowe, w szczególności prawo podatkowe, ubezpieczeniowe i bankowe.
Zainteresowanie w/w dziedzinami prawa przede wszystkim przez pryzmat holistycznego ujęcia sukcesji biznesu.
Zainteresowania pozazawodowe:
psychologia biznesu, literatura motywacyjna i ekonomiczna, teatr, podróże, aktywne spędzanie wolnego czasu.

dr n. pr. Dawid Rejmer

Partner zarządzający i sukcesor w Kancelarii Finansowej LEX Sp. z o.o.
Radca prawny. Doktor nauk prawnych – Instytut Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Finansista i analityk międzynarodowy – Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, gdzie wykłada na studiach podyplomowych.
Członek ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania.
Kancelaria LEX jest Partnerem Strategicznym Centrum Prawa Firm Rodzinnych Uniwersytetu Warszawskiego. KF LEX w tej współpracy reprezentuje dr n. pr. Dawid Rejmer.
Lider wielu międzynarodowych i krajowych projektów mających na celu wdrożenie kompleksowych rozwiązań prawno-finansowych.
 
Współpraca z uczelniami i organizacjami
 
Business Centre Club – ekspert ds. firm rodzinnych;
Okręgowa Izba Radców Prawnych – członkostwo – uprawnienia radcy prawnego;
Szkoła Główna Handlowa – absolwent studiów magisterskich, wykładowca na studiach podyplomowych;
Uniwersytet Warszawski – doktor nauk prawnych – Instytut Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji;

dr n. pr. Dawid Rejmer

dr n. pr. Dawid Rejmer

Partner zarządzający i sukcesor w Kancelarii Finansowej LEX Sp. z o.o.
Radca prawny. Doktor nauk prawnych – Instytut Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Finansista i analityk międzynarodowy – Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, gdzie wykłada na studiach podyplomowych.
Członek ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania.
Kancelaria LEX jest Partnerem Strategicznym Centrum Prawa Firm Rodzinnych Uniwersytetu Warszawskiego. KF LEX w tej współpracy reprezentuje dr n. pr. Dawid Rejmer.
Lider wielu międzynarodowych i krajowych projektów mających na celu wdrożenie kompleksowych rozwiązań prawno-finansowych.
 
Współpraca z uczelniami i organizacjami
 
Business Centre Club – ekspert ds. firm rodzinnych;
Okręgowa Izba Radców Prawnych – członkostwo – uprawnienia radcy prawnego;
Szkoła Główna Handlowa – absolwent studiów magisterskich, wykładowca na studiach podyplomowych;
Uniwersytet Warszawski – doktor nauk prawnych – Instytut Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji;

Michał Staniek

Radca prawny i licencjonowany doradca podatkowy. Współzałożyciel marki Staniek & Partners.
W swojej praktyce zawodowej z powodzeniem łączy wiedzę z zakresu prawa podatkowego i gospodarczego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie przy złożonych projektach.
Jego doświadczenie obejmuje m.in. wsparcie klientów w procesach restrukturyzacyjnych oraz budowanie transgranicznych modeli rozliczeń podmiotów działających w międzynarodowych grupach kapitałowych.

Michał Staniek

Michał Staniek

Radca prawny i licencjonowany doradca podatkowy. Współzałożyciel marki Staniek & Partners.
W swojej praktyce zawodowej z powodzeniem łączy wiedzę z zakresu prawa podatkowego i gospodarczego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie przy złożonych projektach.
Jego doświadczenie obejmuje m.in. wsparcie klientów w procesach restrukturyzacyjnych oraz budowanie transgranicznych modeli rozliczeń podmiotów działających w międzynarodowych grupach kapitałowych.

Krzysztof Staniek

Przez kilkanaście lat jako prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający kierował dużymi holdingami spółek z branży produkcyjnej. Z powodzeniem negocjował umowy na wszystkich kontynentach. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie podatkowym, zarówno w kwestiach bieżących jak i operacyjnych dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw. Dysponuje szerokimi kompetencjami potrzebnymi do przeprowadzania strategicznych optymalizacji podatkowych.

Krzysztof Staniek

Krzysztof Staniek

Przez kilkanaście lat jako prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający kierował dużymi holdingami spółek z branży produkcyjnej. Z powodzeniem negocjował umowy na wszystkich kontynentach. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie podatkowym, zarówno w kwestiach bieżących jak i operacyjnych dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw. Dysponuje szerokimi kompetencjami potrzebnymi do przeprowadzania strategicznych optymalizacji podatkowych.

adw. dr Wojciech Piłat 

Doktor nauk prawnych, adwokat, licencjonowany doradca restrukturyzacyjny (nr lic. MS: 983). Ukończył także studia podyplomowe na SGH z zakresu „Zarządzania Restrukturyzacją i Naprawą Przedsiębiorstw”.  W obszarze jego zainteresowań znajdują się prawo cywilne i gospodarcze, ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek oraz prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego. W ramach doradztwa wspierał czołowe polskie firmy m.in. z branży leasingowej, kolejowej, budowlanej, spożywczej, odzieżowej. Wielokrotnie uczestniczył w toku przekształceń, restrukturyzacji przedsiębiorstw, doborze optymalnej struktury funkcjonowania firmy oraz w negocjacjach z kontrahentami oraz wierzycielami. Przygotowywał i wdrażał strategię procesową w wielu skomplikowanych i wielowątkowych procesach gospodarczych. Posiada bogate doświadczenie we współpracy i obsłudze prawnej nie tylko firm, a także zarządców, nadzorców i syndyków masy upadłości w postępowaniach  restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Występuje jako obrońca w sprawach karnych gospodarczych. Jest autorem bądź współautorem komentarzy oraz kilkunastu artykułów naukowych publikowanych w periodykach o tematyce prawnej i gospodarczej Jest m.in. współautorem komentarza do ustaw komorniczych, a także współautorem aktualizowanych komentarzy on-line do poszczególnych edycji „Tarcz Antykryzysowych“. W latach 2018-2019 pełnił funkcję zastępcy przewodniczącego Sekcji Prawa Gospodarczego przy ORA w Warszawie. Od września 2020 r. do czerwca 2023 r. pełnił funkcję Przewodniczącego Komitetu ds. Prawnych, Celnych i Podatkowych w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej. Od czerwca 2023 r. jest Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej tego podmiotu. Jest także Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej w Związku Pracodawców – Polskie Forum Biznesu. Od marca 2025 r. pełni funkcję Doradcy Zarządu do spraw prawnych w Stowarzyszeniu Ekspertów Bezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej.

adw. dr Wojciech Piłat 

adw. dr Wojciech Piłat 

Doktor nauk prawnych, adwokat, licencjonowany doradca restrukturyzacyjny (nr lic. MS: 983). Ukończył także studia podyplomowe na SGH z zakresu „Zarządzania Restrukturyzacją i Naprawą Przedsiębiorstw”.  W obszarze jego zainteresowań znajdują się prawo cywilne i gospodarcze, ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek oraz prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego. W ramach doradztwa wspierał czołowe polskie firmy m.in. z branży leasingowej, kolejowej, budowlanej, spożywczej, odzieżowej. Wielokrotnie uczestniczył w toku przekształceń, restrukturyzacji przedsiębiorstw, doborze optymalnej struktury funkcjonowania firmy oraz w negocjacjach z kontrahentami oraz wierzycielami. Przygotowywał i wdrażał strategię procesową w wielu skomplikowanych i wielowątkowych procesach gospodarczych. Posiada bogate doświadczenie we współpracy i obsłudze prawnej nie tylko firm, a także zarządców, nadzorców i syndyków masy upadłości w postępowaniach  restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Występuje jako obrońca w sprawach karnych gospodarczych. Jest autorem bądź współautorem komentarzy oraz kilkunastu artykułów naukowych publikowanych w periodykach o tematyce prawnej i gospodarczej Jest m.in. współautorem komentarza do ustaw komorniczych, a także współautorem aktualizowanych komentarzy on-line do poszczególnych edycji „Tarcz Antykryzysowych“. W latach 2018-2019 pełnił funkcję zastępcy przewodniczącego Sekcji Prawa Gospodarczego przy ORA w Warszawie. Od września 2020 r. do czerwca 2023 r. pełnił funkcję Przewodniczącego Komitetu ds. Prawnych, Celnych i Podatkowych w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej. Od czerwca 2023 r. jest Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej tego podmiotu. Jest także Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej w Związku Pracodawców – Polskie Forum Biznesu. Od marca 2025 r. pełni funkcję Doradcy Zarządu do spraw prawnych w Stowarzyszeniu Ekspertów Bezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej.

Ewelina Majewska

Ewelina Majewska – doradca ds. sukcesji i zabezpieczeń finansowych. Specjalizuję się w strategicznym planowaniu i budowaniu zabezpieczeń dla właścicieli firm, wspólników i zarządów – na wypadek zdarzeń mogących zakłócić ciągłość biznesu: sukcesji, poważnej choroby czy śmierci kluczowych osób.
W swojej pracy łączę empatię z konkretem – pomagam zrozumieć rolę ubezpieczeń w sukcesji i przekładam zawiłości polis na język zrozumiały dla każdego przedsiębiorcy. Uczę, jak dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom finansowym zabezpieczyć przyszłość bliskich i utrzymać wartość firmy w czasie zmiany pokoleniowej lub kryzysu.
Każdy projekt traktuję indywidualnie, bo wiem, że za każdą firmą stoją ludzie, relacje i odpowiedzialność. Pracuję z właścicielami firm na poziomie strategicznym, projektując rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo i płynność działania – dziś i w przyszłości.

Ewelina Majewska

Ewelina Majewska

Ewelina Majewska – doradca ds. sukcesji i zabezpieczeń finansowych. Specjalizuję się w strategicznym planowaniu i budowaniu zabezpieczeń dla właścicieli firm, wspólników i zarządów – na wypadek zdarzeń mogących zakłócić ciągłość biznesu: sukcesji, poważnej choroby czy śmierci kluczowych osób.
W swojej pracy łączę empatię z konkretem – pomagam zrozumieć rolę ubezpieczeń w sukcesji i przekładam zawiłości polis na język zrozumiały dla każdego przedsiębiorcy. Uczę, jak dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom finansowym zabezpieczyć przyszłość bliskich i utrzymać wartość firmy w czasie zmiany pokoleniowej lub kryzysu.
Każdy projekt traktuję indywidualnie, bo wiem, że za każdą firmą stoją ludzie, relacje i odpowiedzialność. Pracuję z właścicielami firm na poziomie strategicznym, projektując rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo i płynność działania – dziś i w przyszłości.

Marcin Oszczyk

Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.

Marcin Oszczyk

Marcin Oszczyk

Absolwent studiów Executive MBA oraz ekonomii w specjalizacji zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, wieloletni menadżer sprzedaży, szkoleniowiec, trener biznesu. Od ponad 20 lat związany aktywnie ze sprzedażą i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na swoim koncie wiele wdrożeń optymalizacji kosztów zakupowych w obszarze direct małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Praktyk i pasjonat podejścia Lean w sprzedaży oraz świadomego Leadreschip, opartego na ciągłym rozwoju osobistym i dążeniu do przywództwa piątego stopnia wg Johna Maxwella. Specjalizuje się w szkoleniach zarządzania zespołami w tym zespołami rozproszonymi, komunikowania się, motywowania, wdrażania i zarządzania zmianą oraz budowania i rozwijania zespołów. Całość warsztatu opiera na praktyce i pracy warsztatowej.

Program konferencji:

10:00-11:00

Rejestracja uczestników

11:00-11:20

Anna Rączkowiak właściciel Akademia Przedsiębiorczości Mentor
– Powitanie uczestników rozpoczęcie Konferencji / Sukcesja w liczbach: Co mówią dane o firmach rodzinnych.

11:20-11:40

Piotr Górajec Dyrektor Muzeum
– Sukcesja w Pałacu Jana III w Wilanowie

11:40-12:40

Dr Małgorzata Rejmer – Prezes Zarządu i nestor w Kancelarii Finansowej LEX Sp. z o.o. Doktor nauk prawnych – Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
– Pułapki prawne i finansowe sukcesji – czego unikać?

12:40-12:55

Przerwa

12:55-13:35

Dr Dawid Rejmer – Partner i sukcesor w Kancelarii Finansowej LEX Sp. z o.o. Właściciel Kancelarii Radcy Prawnego Dawid Rejmer. Doktor nauk prawnych i radca prawny specjalizujący się w sukcesji biznesu oraz prawie handlowym.
– Wycena przedsiębiorstwa – jak wycenić wartość niematerialną?

13:35-13:55

13:55-14:15

Sylwia Petryna
– Sukcesja a emocje – co mnie blokuje w rozmowie o sukcesji?

14:15-14:30

Przerwa

14:30-15:30

Michał Staniek / Krzysztof Staniek
Jak mądrze zaplanować sukcesję w firmie? Optymalizacje prawno-podatkowe dla firm rodzinnych i nie tylko

15:30-16:30

Przerwa obiad / networking

16:30-16:50

Wojciech Piłat
– „Rola i odpowiedzialność zarządcy sukcesyjnego w firmie  rodzinnej”

16:50-17:10

Ewelina Majewska Ekspert Ubezpieczeniowy- Doradca ds. sukcesji i zabezpieczeń finansowych – Sukcesja bez luki finansowej: jak dzięki ubezpieczeniom zabezpieczyć ciągłość firmy i przyszłość bliskich

17:10- 17:30

Marcin Oszczyk 
– Sukcesja wewnętrzna różne drogi jeden cel

17:30-17:50

17:50 -18:30

Panel Ekspercki – pytania z sali

18:30 -19:00

Loteria i podziękowania

Partnerzy Konferencji

Partner Strategiczny Wydarzenia

SEBRP-logo

Patronat wydarzenia

BCC-logo

Patronat merytoryczny

Partnerzy wydarzenia

Janicki-logo-kwadratowe

Opinie

Zaufali nam

Scroll to Top