[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1473947892486{padding-top: 74px !important;}”][vc_column][qode_elements_holder number_of_columns=”two_columns” switch_to_one_column=”1000″][qode_elements_holder_item vertical_alignment=”middle” advanced_animations=”no” item_padding=”0 12.5% 0 0″ item_padding_768_1024=”0 0 7% 0″ item_padding_600_768=”0 10% 7%” item_padding_480_600=”0 10% 10%” item_padding_480=”0 10% 12%”][qode_cards_gallery expanding_side=”right” images=”675,674″][/qode_elements_holder_item][qode_elements_holder_item vertical_alignment=”middle” advanced_animations=”no” item_padding=”0 33% 0 0″ item_padding_1280_1440=”0 10% 0 0″ item_padding_1024_1280=”0 0 0 0″ item_padding_768_1024=”0 10%” item_padding_600_768=”0 10%” item_padding_480_600=”0 10%” item_padding_480=”0 10%”][vc_column_text]

Szkolenia

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”27px”][vc_column_text]

Prowadzone są metodą warsztatową z zastosowaniem metody Kolba z zaangażowaniem wszystkich uczestników w ćwiczenia i dyskusje moderowane przez trenera. Uczestnicy mają okazję zastosować poznane narzędzia i zdobytą wiedzę podczas casy study prowadzonych podczas szkolenia.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”33px”][button target=”_self” hover_type=”default” text=”Katalog ofert” link=”https://akademiamentor.com/wp-content/uploads/2020/02/Katalog-ofert.pdf” color=”#ffffff”][/qode_elements_holder_item][/qode_elements_holder][/vc_column][/vc_row] [vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Zakres tematyczny szkoleń

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row] [vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” z_index=””][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Przywództwo i zarządzanie zespołem” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Kluczowe kompetencje lidera zespołu

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Dynamika, etapy rozwoju zespołu

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Budowanie zespołu, role zespołowe

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zarządzanie a przewodzenie

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Style przewodzenia i ich dobór

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Przywództwo transakcyjne i transformacyjne

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wypaczenia w przywództwie

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zalety i wady pracy zespołowej

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Trening wybranych umiejętności wraz z analizą.[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Efektywne zarządzanie zespołem – Poznaj siebie i swój zespół” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Poznanie wpływu ról w zespole na jego pracę
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Poznanie i przećwiczenie efektywnego planowania i organizowania pracy
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Umiejętność dopasowania stylu i kanału komunikacji do odbiorcy
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Praktyczne przećwiczenie przedstawionych zagadnień[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Inteligencja płci jako narzędzie skutecznej komunikacji to najważniejsza umiejętność przyszłości” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Jak usprawnić organizację pracy, uwzględniając atrybuty komunikacyjne kobiet i mężczyzn?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Jak podnieść wyniki firmy poprzez skuteczną komunikację pomiędzy kobietami i mężczyznami?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Jak motywować i nagradzać kobiety i mężczyzn?[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Komunikacja międzykulturowa w biznesie” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Co warto wiedzieć, wybierając się w delegację za granicę?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Język ciała w komunikacji międzykulturowej – czego unikać?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Etykieta w biznesie[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Dyplomacja biznesowa” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Etykieta biznesowa – pierwszy kontakt i dobre wrażenie
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Relacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Komunikacja elektroniczna
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Dress Code[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Marketing w Praktyce – dla małych przedsiębiorstw” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Definicje w marketingu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Części składowe marketingu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] USP (Unique Selling Proposition)
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Czym jest marka
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zasady marketingu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Firmy, które odniosły sukces
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Skuteczna strategia marketingowa:
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Strategia marketingowa a plan marketingowy
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Rynek docelowy
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Marka
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Konkurencja
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Analiza SWOT
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] 4P
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Strategia promocji
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Strategia produktowa, portfolio produktowe – cykl życia produktu
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Cena produktu
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Kanały dystrybucji[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Jak bez przeszkód wystartować w biznesie?” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wybór formy prowadzenia działalności:
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Działalność jednoosobowa – wybierając wygodę pamiętajmy o ryzyku.
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Z koleżanką lub kolegą, lepiej tanio czy bezpiecznie?
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Spółki osobowe – cywilna, jawna, partnerska, komandytowa.
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Większy biznes i większe bezpieczeństwo.
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Spółki kapitałowe – z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna.
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Czy fundacja lub stowarzyszenie to sposób na zarabianie pieniędzy? Strażnicy czystości i bezpieczeństwa – Sanepid i Straż Pożarna oraz inne ograniczenia w rozpoczęciu działalności.
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Płatnik, kto to taki?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Jakie podatki płacą przedsiębiorcy, np. kiedy przedsiębiorca musi zapłacić podatek za psa?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wybór formy opodatkowania podatkiem dochodowym – jaki PIT, kiedy CIT?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] VAT czy bez VAT i czy zawsze można dokonać takiego wyboru?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Kasa fiskalna i raport kasowy, czym to się różni?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Gdzie szukać wsparcia finansowego na start:
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Środki publiczne – stosunkowo niewielkie ale dość łatwo dostępne i bezpieczne
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Środki prywatne – zazwyczaj większe ale trudniej dostępne i bardziej ryzykowne
⠀⠀[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Przekształcenia – jak możemy się zmieniać?[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Nowości w ofercie” title_tag=”h5″][vc_column_text]

Sukcesja – sukcesem Twojego biznesu

Zagadnienia:

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Procesy komunikacyjne w sukcesji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Polityka informacyjna w procesie sukcesji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Plan komunikacji w sukcesji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zasady komunikacji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Czym jest coaching i jakie są jego zasady
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Komunikacja w coachingu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Czym jest mentoring i jakie są jego zasady
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Komunikacja w mentoringu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Procesy zarządzania w sukcesji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Przygotowanie programu sukcesji stanowisk dopasowanego do strategii personalnej
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Określenie wymogów wobec kandydatów
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Ocena pracowników analiza wyników wybór kandydatów
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Style zarządzania
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Projekt Mentoring – Wybór mentorów i doskonalenie ich umiejętności
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zarządzanie talentami
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Umiejętności przywódcze budowanie autorytetu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zagrożenia w procesie
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Ewaluacja sukcesji weryfikacja dopasowania sukcesorów[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Motywowanie pracowników i delegowanie zadań” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Teorie motywacji pracowników
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Rola szefa w motywowaniu podwładnych
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Motywacja materialna i niematerialna
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Umiejętny feedback i coaching jako źródło motywacji pracowników
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Rozmowy dotyczące pochwał i kar
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Stawianie celów i komunikacja zasad współpracy w zespole
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wyciąganie pracownika z kryzysu motywacyjnego
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Trening wybranych umiejętności z analiza materiału video[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Skuteczna komunikacja z klientami” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zasady skutecznej komunikacji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Komunikacja niewerbalna
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wpływanie na klienta
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Obawy w kontaktach z klientami – emocje, przekonania, wartości
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Asertywność w komunikacji[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Jak efektywnie zarządzać zespołem zróżnicowanym kulturowo?”” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Dostrzeganie różnorodności kulturowej w zespole
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Sprawiedliwie traktowanie członków zespołu wielokulturowego
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zmiana nastawienia do zarządzania różnorodnością w zespole
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Udzielanie informacji zwrotnej w zespole wielokulturowym
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Zachęcanie do interakcji z osobami odmiennymi kulturowo[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo- wyzwania dnia codziennego” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Przeciwdziałanie praktykom dyskryminacyjnym przy podejmowaniu decyzji personalnych, procesy rekrutacji
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Potrzeby i oczekiwania pokolenia: Baby Boomers, X, Y oraz Z
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Specyfika zachowań zróżnicowanych pokoleniowo zespołów
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Metody i narzędzia motywujące pracowników generacji Baby Boomers, X, Y oraz Z[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Efektywne rozmowy menadżerskie” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Uświadomienie jak proces komunikacji jest ważny we współpracy i osiąganiu celów
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Nabywanie i rozwijanie umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów menedżerskich
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Uświadomienie jak proces zmiany wpływa na wprowadzanie nowych projektów do zespołu
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wypracowanie pomysłów na szablony wystąpień i prezentacji do zastosowania w codziennej pracy[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Rozwój osobisty menadżera” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Cechy/zachowania nowoczesnego lidera
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wyzwania menedżera XXI wieku
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Rozwój przywództwa –jak budować autorytet
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Kotwice kariery zawodowej
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Typy karier
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Indywidualny Plan Rozwoju[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Szkolenia motywacyjne dla kobiet” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Jak kobiety postrzegają mężczyzn w biznesie i jak mężczyźni postrzegają kobiety w biznesie?

[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Przełamywanie barier (w tym komunikacyjnych), asertywność
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Kobiece negocjacje[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Nowe trendy komunikacyjne w sprzedaży” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Co zrobić, aby cold call stał się smart call – komunikacja i sprzedaż przez telefon?
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Sprzedaż relacyjna
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Sprzedawać znaczy słuchać[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Wykorzystanie marki własnej do budowania wizerunku firmy” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Marka osobista & Marka Firmy
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Storytelling w sprzedaży[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Profesjonalne techniki sprzedaży” title_tag=”h5″][vc_column_text][icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Filozofia budowania relacji z Klientami
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Predyspozycje i umiejętności profesjonalnego sprzedawcy
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Przygotowanie do rozmowy handlowej
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Typologia klientów
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Etapy rozmowy handlowej
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klientów
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Po wizycie u Klienta[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][vc_empty_space height=”20px”][qode_accordion style=”toggle”][qode_accordion_tab title=”Dodatkowo prowadzimy” title_tag=”h5″][vc_column_text] [icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Indywidualne sesje z menadżerami w celu podniesienia kompetencji miękkich dopasowane do indywidualnych potrzeb.
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Sesje coachingowe
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Sesje doradcze
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Audyty marektingowe
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Audyty działów sprzedaży
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Mapowanie podróży klienta czyli usprawnianie procesów w organizacjach
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Konsultacje i superwizje dla firm
[icons icon=”fa-angle-right” size=”fa-lg” type=”normal” target=”_self” icon_color=”#a50c64″ icon_hover_color=”#a50c64″] Wdrażanie sukcesji w firmie[/vc_column_text][/qode_accordion_tab][/qode_accordion][/vc_column][/vc_row] [vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” z_index=””][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_empty_space height=”48px”][/vc_column][/vc_row]
Scroll to Top